راهنمای خرید از کلیک آیلند

بازدید: 534

 

1. چطور میتوانم سفارش ثبت کنم؟

بعد از ثبت نام در سایت و عضویت با شماره موبایل نام و نام خانوادگی میتوانیدسفارش خود را ثبت کنید.

2. چگونه میتوانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

بعد از وارد شدن و انتخاب درگاه پرداخت بانک اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید

برای پرداخت اینترنتی شمابه موارد زیر نیاز خواهید داشت

  1. شماره کارت (شماره کارت 16 رقمی درج شده روی کارت بانکی)
  2. رمزدوم یا رمز پویا
  3. کدامنیتی CVV2 
  4. تاریخ انقضا نوشته شده روی کارت بانکی

3. زمان ارسال سفارشات :

به دلیل حجم سفارشات بالا ارسال در دسته بندی موبایل و تجهیزات کامپیوتری حداکثر یک روز بعد از ثبت سفارش انجام میشود.

4. هزینه ارسال سفارشات به چه صورت هست؟

هزینه ی ارسال به صورت پس کرایه هست و بعد از تحویل گرفتن سفارش به مامور پست باید پرداخت گردد و به عهده ی مشتری هست.

5. چطور میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟

تاقبل از ارسال سفارش میتوانید تماس بگیرید و سفارش را کنسل کنید.

6. مدت زمان برگشت مبلغ پرداخت شده برای سفارش لغو شده چقدر هست ؟

تا 72 ساعت کاری مبلغ واریز شده به حساب شما برمیگردد.

7. رمز عبور فراموش کردم چطور میتوانم بازیابی کنم؟

با زدن گزینه فراموشی رمز عبور و وارد کردن شماره موبایلی که از طریق آن شماره ثبت نام کردید نسبت به بازیابی رمز عبور اقدام کنید و پیامک برای شما ارسال میشود.

8. آیا کالاهایی که در سایت کلیک آیلند به فروش میرسد اصلی هستند؟

بله کلیه کالاها و محصولات ارائه شده در کلیک آیلند اصل بوده وهیچ گونه محصول غیر اصل در این فروشگاه به فروش نمیرسد.

9. به چه صورت امکان پیگیری سفارشم را دارم؟

بعد از ورود به حساب کاربری خود در قسمت پیگیری سفارشات نسبت به اطلاع از وضعیت سفارش خود اقدام نمایید

10. چطور میتوانم فاکتور سفارشم را دریافت کنم؟

با ورود به حساب کاربری خود در قسمت پیگیری سفارشات نسبت به مشاهده و چاپ فاکتور خود اقدام نمایید

11. در صورت وقوع هر کدام از موارد ذیل، کالا شامل گارانتی نخواهد بود:
مخدوش یا پاره شدن برچسب پلمپ 
مخدوش یا پاره شدن شماره سریال 
ضربه‌خوردن تجهیزات
ایرادات ناشی از نوسانات برق
انجام هرگونه تعمیرات توسط افراد غیرمسئول
 
سایر موارد:
هزینه ارسال و دریافت کالای معیوب با مشتری میباشد.
آداپتور جزء گارانتی نمی‌باشد.
ضمانت نامه بدون برچسب شماره سریال فاقد اعتبار است.
برای گارانتی مودم به محض خرید مودم برای فعال‌سازی گارانتی یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:
   - تماس با بخش خدمات پس از فروش (02145329 داخلی 1)
   - فعال‌سازی گارانتی از طریق سایت شرکت افزاره بخش پشتیبانی
ضمانت‌نامه مودم از تاریخ نصب و راه‌اندازی توسط کارشناسان مربوط به مدت 3سال معتبر است.
در خصوص مودم در صورت رعایت شرایط گارانتی، مودم معیوب با مودم جدید بدون قید و شرط تعویض می‌گردد.
برای تعویض مودم، تحویل جعبه و محتویات آن اجباری می‌باشد.
برای فعال سازی گارانتی به محض خرید با کارشناسان بخش پشتیبانی فنی تماس حاصل شود

لازم به ذکر است با توجه به نوسان قیمت ها در صورت  عدم تامین کالا وجه پرداختی مشتری ظرف مدت 72 ساعت عودت میگردد. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد